WŁOSKA EKSPANSJA NA RYNKI AMERYKI POŁUDNIOWEJ
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 20, maj 2013 11:43
Dzięki przejęciu Vitória Stone Fair oraz Cachoeiro Stone Fair przez Veronafiere, Włosi zarządzają dwiema najważniejszymi imprezami kamieniarskim w Brazylii, a nawet w całym regionie. Kolejnym krokiem jest stworzenie systemu, który ujednolici organizacje wszystkich imprez.
Brazylia przez najbliższe kilka lat będzie łakomym kąskiem dla zagranicznych inwestorów. Spowodowane jest to licznymi inwestycjami, które związane są z przyszłorocznymi Mistrzostwami Świata w piłce nożnej oraz Igrzyskami Olimpijskimi w 2016 roku.
Veronafiere przy współpracy z firmami SIMEST i SACE, przejmując Vitória Stone Fair oraz Cachoeiro Stone Fair stworzyła pierwszy globalny system targowy branży kamieniarskiej. Pozwoli on ujednolicić zarządzanie i organizację imprez, na wzór jaki od lat sprawdza się podczas Marmomacc. Wdrażany system opiera się na wymianie doświadczeń, „know how”, pomocy finansowej, technologicznej oraz prawnej.
SIMEST jest prywatną spółką finansową, która wspiera rozwój firm. Zaangażowana w realizacje wielu międzynarodowych projektów od 1991 roku. Zarządza, zapewnia pomoc finansową oraz techniczną, czy też wsparcie w zakresie doradztwa zawodowego dla włoskich firm. Natomiast SACE oferuje swoją pomoc firmom przy kredytach, ubezpieczeniach kredytu, ochronie inwestycji międzynarodowych lub finansowych, gwarancjach, kaucjach i faktoringu.
Wspólna kooperacja z Veronafiere ma pomóc włoskim firmom w dalszym „podboju” brazylijskiego rynku. Obecnie Włochy są drugim największym partnerem handlowym „kraju kawy” w Europie. Projekt ma stać się platformą promocji a następnie dystrybucji włoskiego kamienia w Brazylii oraz Ameryce Południowej.
Fot: www.guim.co.uk
Oprac. DŚ