KONKURS NA POMNIK MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

KONKURS NA POMNIK MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

Z inicjatywą przedsięwzięcia wyszedł Społeczny Komitet Budowy Pomnika Marszałka Józefa Piłsudskiego w Poznaniu. Krótko potem, we wrześniu ubiegłego…

Czytaj...
HARD ROCK HOTEL

HARD ROCK HOTEL

Jedna z najnowszych realizacji, za którą stoi firma stoneCIRCLE, zyskała wiele prestiżowych nagród. Bar hotelowy otrzymał nagrodę Best…

Czytaj...
LAGASCA 99 I COSENTINO

LAGASCA 99 I COSENTINO

Zlokalizowany w dzielnicy Salamanca w Madrycie budynek mieszkalny Lagasca 99 nawiązuje swym charakterem do obiektów architektury wokół niego,…

Czytaj...
BUDUJMY EKOLOGICZNIE, ALE WYDAJNIE!

BUDUJMY EKOLOGICZNIE, ALE WYDAJNIE!

Taki apel do Ministerstwa Rozwoju wydało w połowie sierpnia br. dwanaście organizacji branży budowlanej, deweloperskiej, biznesowej i architektonicznej.

Czytaj...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

TARGI LUBLIN - PODSUMOWANIE

Od strony frekwencji targi okazały się więc niewypałem. Może zawiodła reklama i nagłośnienie imprezy, może termin był niewygodny, nie sposób jednak nie wspomnieć, że na ostateczny efekt wpłynęło wcześniejsze ich odwołanie a następnie ponowne podjęcie próby ich zorganizowania. Nastąpiło to w momencie, kiedy zadbanie o zwiedzających i reklamę na jakimś poważnym poziomie było bez szans, dlatego oceny imprezy wskazują na rozczarowanie, choć niektórzy z wystawców z nutką ironi stwierdzali, że przynajmniej była możliwość odbycia dłuższych, spokojnych rozmów, nawiązania kontaktów wewnątrz środowiskowych. Ale na targi firmy przyjechały z nastawieniem spotkania klientów z zewnątrz, których zabrakło. W piątek i w sobotę liczba odwiedzających nie przekroczyła 50 osób. Pewne ożywienie, jeżeli nie jest to zbyt odważne słowo, nastąpiło w niedzielę, ale ten dzień na targach zawsze sprzyja frekwencji, w tym często również „przypadkowej”. To powodowało, że wiele firm wyjechało ze stoisk w niedzielę, jeszcze przed południem. Przybyłych w dzień święty kamieniarzy interesowały głównie narzędzia diamentowe, oferowane na stoisku firmy Fei Yan Diamond Tools.

W Lublinie miały także miejsce wydarzenia okołotargowe: odbył się konkurs, w którym przyznane zostały nagrody w trzech kategoriach:
- aranżacja stoiska
- najciekawszy wyrób kamieniarski
- najnowocześniejsze technologie
Ale przy obecności 25 wystawców, trudno o to, aby te nagrody faktycznie odzwierciedlały trendy na rynku.

Niska frekwencja była uzasadniona. Jak mówili rozmówcy Świata Kamienia, obecna sytuacja, gdzie w ciągu czterech miesięcy odbywają się trzy imprezy targowe, jest na dłuższą metę nie do zaakceptowania. Kamieniarze tracą cierpliwość i zaufanie w stosunku do organizatorów. Również wielu z naszych rozmówców zastanawiało się, dlaczego targi są organizowane w drugiej połowie czerwca, gdy kamieniarze są w pełni sezonu, z potwierdzonymi zamówieniami na kilka miesięcy w przód. Naturalny okres targowy to wiosna i jesień, czas przygotowania do- i zakończenia sezonu.

(voo)


 

Nie czekaj dodaj firmę

do naszego katalogu!

 

 

Dodaj firmę...

 

Dodaj ogłoszenie drobne

do naszej bazy!

 

 

Ogłoszenia...

45-837 Opole,
ul. Wspólna 26
woj. Opolskie
Tel. +48 77 402 41 70
Biuro reklamy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Redakcja:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">
     Wszystkie prawa zastrzeżone - Świat-Kamienia 1999-2012
     Projekt i wykonanie: Wilinet