JEŚLI NIE ZNAK TOWAROWY, TO MOŻE WZÓR PRZEMYSŁOWY?
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 01, maj 2017 12:22
W siedzibie kancelarii JWP 20 kwietnia odbyły się kolejne warsztaty dla grafików, projektantów, twórców identyfikacji wizualnej oraz przedstawicieli agencji marketingowych, reklamowych i brandingowych. Poświęcone były ochronie wzorów przemysłowych.
Prowadzący spotkanie Jakub Skrzypczak podkreślał, że możliwości ochrony wzorów przemysłowych są bardzo szerokie, dlatego warto wziąć je pod uwagę, projektując identyfikację wizualną różnych produktów czy też zewnętrzną postać przedmiotów. Skrzypczak wyjaśnił też, o czym trzeba pamiętać, by wzór przemysłowy mógł być z powodzeniem zarejestrowany i skutecznie chroniony. Spotkanie było częścią cyklu szkoleń organizowanych przez Fundację JWP, kancelarię JWP Rzecznicy Patentowi, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz magazyn „Grafmag”. Następne, ostatnie już z cyklu spotkanie, tym razem poświęcone prawu autorskiemu, odbędzie się 15 maja br. Więcej szczegółów znajduje się na stronie www.jwp-fundacja.pl.
Oprac. KC
Fot. www.jwp-fundacja.p