KONKURS NA POMNIK MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

KONKURS NA POMNIK MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

Z inicjatywą przedsięwzięcia wyszedł Społeczny Komitet Budowy Pomnika Marszałka Józefa Piłsudskiego w Poznaniu. Krótko potem, we wrześniu ubiegłego…

Czytaj...
HARD ROCK HOTEL

HARD ROCK HOTEL

Jedna z najnowszych realizacji, za którą stoi firma stoneCIRCLE, zyskała wiele prestiżowych nagród. Bar hotelowy otrzymał nagrodę Best…

Czytaj...
LAGASCA 99 I COSENTINO

LAGASCA 99 I COSENTINO

Zlokalizowany w dzielnicy Salamanca w Madrycie budynek mieszkalny Lagasca 99 nawiązuje swym charakterem do obiektów architektury wokół niego,…

Czytaj...
BUDUJMY EKOLOGICZNIE, ALE WYDAJNIE!

BUDUJMY EKOLOGICZNIE, ALE WYDAJNIE!

Taki apel do Ministerstwa Rozwoju wydało w połowie sierpnia br. dwanaście organizacji branży budowlanej, deweloperskiej, biznesowej i architektonicznej.

Czytaj...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2011 JoomlaWorks Ltd.

ŻARY: SZKOLENIE Z SATYSFAKCJĄ

W ramach imprezy przewidziano zwiedzanie starej części miasta Żary, co było następnym punktem programu, i rozrywki na terenie ośrodka szkoleniowego w pobliskim Bogumiłowie, gdzie odbyła się część zasadnicza spotkania, poświęcona wewnętrznym firmowym sprawom i szkoleniom z zakresu technik sprzedaży. Jednodniowy program był intensywny i organizatorzy włożyli dużo starań, by wszystkie zaplanowane punkty odbyły się o czasie, zachowując jednak zasadę priorytetu dla przekazu merytorycznych informacji.

Podczas szkolenia... (fot. ŚK)
    
O godz. 1200 pierwszy blok szkoleniowy poprowadził Tadeusz Wesołowski, reprezentujący firmę Pilla Polska. W naszym kraju nie działa żaden reprezentujący ją pośrednik, firma ma tu swoją siedzibę z niewielkim zespołem reprezentantów (2). Jego wystąpienie było w całości poświęcone ofercie firmowej, zawierającej akcesoria nagrobkowe. Można było się dowiedzieć o tym, że wyroby włoskiego producenta należą do grupy drogich akcesoriów na rynku, ale za ceną idzie gwarantowana wysoka jakość. Na tę deklarowaną jakość firma pracuje już 70 lat. Podstawowym materiałem, w jakim pracuje, jest mosiądz. Część produkcji odbywa się na maszynach, a część ręcznie. Malinowski omawiał szczegóły związane z produkcją i sposobami uzyskiwania pogłębionej barwy cienia na wyrobach z mosiądzu przez dodawanie w odpowiednim momencie grafitu. Przy okazji mowa była o literach, w tym kontekście padło stwierdzenie o tym, że firma dysponuje specjalnym programem do tworzenia kompozycji z arsenału czcionek dostępnych w katalogu Pilla. Zapewnił, że na stronie internetowej jest dostępny bezpłatny program, pozwalający na samodzielne komponowanie napisów wraz z zaprojektowaniem otworów mocujących. Przy tej okazji mowa była o nowych farbach wprowadzanych do sprzedaży. Stanowią one imitację złota w wersjach mat i połysk. 
Mówił także o fotocermice i jej wysokiej jakości zapewnianej przez włoskiego fotografika z Neapolu, którego zakład powstał jeszcze w 1947 roku, a którego usługi można zamówić w Pilla Polska. Novum wprowadzanym na rynek polski  jest zdjęcie w krysztale. Cena takiego cacka jest dwukrotnie wyższa od fotoceramiki.
Drugi blok ruszył o godz. 1300. Do głosu doszedł Stanisław Sitarz z Związku Pracodawców Branży Kamieniarskiej. W bardzo lapidarny ale i precyzyjny sposób omówił zagadnienia związane z materiałami kamiennymi (granit, marmur, piaskowiec) pod kątem profilu produkcji Tempus Polska. Reakcje sali dobitnie pokazały, że pogłębienie wiedzy handlowców o kamieniach, ich właściwościach i zastosowaniu, było strzałem w dziesiątkę.
... i w czasie przerwy (fot. ŚK)
Po przerwie na obiad i krótki relaks, wypełniony przejażdżką bryczką i strzelanie z łuku bądź spacer po lesie, głos zabrali osobiście sprawcy całego zajścia, panowie Żółkiewicz i Piaseczny, którzy omówili bieżącą problematykę działalności firmy na styku przedstawiciele handlowi - firma, poruszyli temat sporządzania i rozliczania umów z klientami, skuteczności reklamy, jako sposobu na pozyskanie nowych klientów.
Na koniec oddano głos Damianowi Kadłubiskiemu z firmy doradczej Tradecon. Specjalista zajął się omówieniem tematu profesjonalnej obsługi klienta na bazie dotychczasowych doświadczeń przedstawicieli handlowych i wyników ankiety przeprowadzonej wśród klientów TP.
Imprezę wieńczyło wspólne grillowanie, służąc dobrze integracji przedstawicieli handlowych współpracującyh z firmą z Żar. W rozmowach kuluarowych wielokrotnie dało się słyszeć uznanie dla metod działania zarządu Tempus Polska, padły stwierdzenia, iż jest to jedna z najprężniej rozwijających się firm w sektorze nagrobków na terenie kraju, wzorowo zarządzana i wykorzystująca nowoczesne środki konsolidowania zespołu oraz umacniania swej pozycji na rynku.

(czam)

 

Nie czekaj dodaj firmę

do naszego katalogu!

 

 

Dodaj firmę...

 

Dodaj ogłoszenie drobne

do naszej bazy!

 

 

Ogłoszenia...

45-837 Opole,
ul. Wspólna 26
woj. Opolskie
Tel. +48 77 402 41 70
Biuro reklamy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Redakcja:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">
     Wszystkie prawa zastrzeżone - Świat-Kamienia 1999-2012
     Projekt i wykonanie: Wilinet