Prezentujemy kulisy przygotowań do najważniejszego wydarzenia kamieniarskiego w Polsce, które odbędzie się w dniach 9-12 listopada 2011 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Podczas gdy kamieniarze przygotowują się do sezonu urlopowego, w Poznaniu i we Wrocławiu trwają intensywne prace nad najbliższą edycją Targów Branży Kamieniarskiej KAMIEŃ-STONE 2011. Kolektyw organizatorski złożony z zespołu specjalistów z Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz słynącej z organizacji targów kamieniarskich załogi firmy Geoservice-Christi zdradził redakcji „Świata Kamienia” kilka szczegółów na temat tego, czego możemy się spodziewać podczas listopadowego spotkania na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Ekspozycja
Już na pół roku przed targami KAMIEŃ-STONE 2011 wystawcy zapełnili połowę powierzchni wystawienniczej poprzedniej edycji. Wiemy, że podczas targów KAMIEŃ-STONE 2011 zaprezentują się liderzy branży kamieniarskiej z całego świata. Do końca maja 2011 zapowiedzieli swoją obecność reprezentanci 12 krajów. Wśród maszynowców swój udział potwierdzili m.in.: Abra, Breton, Comandulli, Italcomma, Machplus, MC Diam, Mekanika, Promasz, Ravelli, Scandivent/Diamant czy TGR. Kamień zaprezentują znani dostawcy tacy jak Antolini Luigi, Cereser Marmi, Dalle Nogare, Interstone, Red Graniti, Svimpex, Inbra i in. Grupę tematyczną „akcesoria nagrobne” będą reprezentować m.in. Ernst Strassacker i Widuto. Oferta wystawców będzie prezentowana w kompleksie trzech hal: 5, 6 i 6A, znanych już wystawcom z ogromnej funkcjonalności, a zwiedzającym z doskonałych warunków prowadzenia rozmów handlowych.
Kamieniarskie trofea
Podczas tegorocznych Targów Branży Kamieniarskiej KAMIEŃ-STONE zadebiutują „Klaudiusze” – nagrody dla wyróżniających się wystawców i prezentowanych przez nich produktów. Statuetki imienia patrona kamieniarzy i rzeźbiarzy przyznane zostaną przez profesjonalne jury w trzech kategoriach: najlepszy produkt w grupie tematycznej kamień naturalny, najlepszy produkt w grupie tematycznej „maszyny i urządzenia” oraz najlepiej przygotowane stoisko. „Targi to narzędzie marketingowe nie tylko spełniające cele sprzedażowe firmy, ale także lokujące ją w odpowiednim miejscu w krajobrazie branży dzięki podjętym przez wystawcę wysiłkom promocyjnym – mówi Marzena Kantor, zastępca dyrektora projektu KAMIEŃ-STONE. - Wystawcy poprzednich edycji targów KAMIEŃ-STONE postulowali o utworzenie wyróżnienia, które pozwoli im na jeszcze lepszą promocję ich produktów – zwłaszcza nowości. Narodziny „Klaudiuszy” są więc odpowiedzią na potrzeby branży”. Udział w konkursie jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich uczestników targów, a informacje o nim można znaleźć na stronach internetowych organizatorów: www.kamien-stone.mtp.pl i www.kamien-stone.pl.
Kilka słów o programie
Krystalizuje się program wydarzeń w ramach targów KAMIEŃ-STONE. Organizatorzy zapowiadają szeroki zakres tematyczny eventów, dzięki czemu fascynujący czas na targach spędzą nie tylko kamieniarze, ale także architekci, inwestorzy czy klienci indywidualni. Podczas targów będzie można wysłuchać ciekawych prelekcji, wziąć udział w warsztatach i pokazach. Nie zabraknie też konkursów i przestrzeni specjalnych. Szczegółowe informacje na ten temat przedstawimy w kolejnym numerze „Świata Kamienia”.
Skorzystaj z naszej prenumeraty.
Zamów całoroczną prenumeratę Świata Kamienia!
45-837 Opole, ul. Wspólna 26 woj. Opolskie Tel. +48 77 402 41 70 Biuro reklamy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. Redakcja: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |