WARSAW HOME Z KAMIENIEM W TLE
- Details
-
Published on Thursday, 07 November 2019 11:59
Na miłośnikach designu duże wrażenie zrobiły stanowiska tak topowych światowych marek jak Moroso, Magis, Ton czy Pedrali. Wśród polskich producentów można było zobaczyć produkty Balmy, Noti, Befame, Halupczoka czy Tubądzinu.
Miniona, czwarta edycja targów wnętrz Warsaw Home (3–6 października 2019, centrum targowo-wystawiennicze Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie) potwierdziła spore zainteresowanie kamieniem, bo też wśród wystawców nie zabrakło reprezentacji naszej branży. To o tyle istotne, że targi odwiedziło prawie 75,5 tys. osób, z czego aż 64% odwiedzających stanowili goście biznesowi, co stawia wydarzenie w jednym rzędzie obok takich branżowych imprez jak Salone Del Mobile w Mediolanie czy Maison & Objet w Paryżu! Stoiska wystawiennicze prawie siedmiuset wystawców (30% z zagranicy) urządzono w pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. mkw. Marka Cersanit podczas targów Warsaw Home 2019 zaskoczyła odwiedzających gigantycznym i na wskroś nowoczesnym stoiskiem podzielonym na kilka stref z gotowymi dedykowanymi aranżacjami.
Bardzo efektownie wyglądała też ekspozycja paneli ściennych OVO – nowej polskiej marki, która ma w swej ofercie m.in. designerskie okładziny kamienne. Okrągłe dyski o różnych dekorach z kolekcji OVO SHAPES można personalizować i dowolnie łączyć w kombinacje pasujące do danego wnętrza. Firma WKG wystawiała się tu drugi raz z rzędu, a ekspozycję zdominowały stoły i stoliki z marmokwarcytu Bianco Edera. Swoje stoiska miały też m.in. takie firmy jak warszawska Focus-Stones, J.P.PILCH – Marmur & Granit z Ustronia, Grupa EGA Hurtownie Kamienia, Interstone, Lapitec Polska, M+Q Polska. O randze wydarzenie świadczy też udział w roli odwiedzających reprezentacji organizacji branżowej ZPBK.
Oprac. KC
Fot. www.warsawexpo.eu